Bezoekersteller

De laatste 5 artikelen

woensdag 3 juli 2013

Hoe kan ik aps douwnloeden?



Aan de oor dat ding?
Aps douwnloeden?
Op luisspreaker zetten?
De krant lessen ?

Soms hebben mensen meer verstand van computers, gadgets en tablets  dan van taal.
Of geen van beide....


Lees hieronder zomaar wat forum-reacties over tablets.


Hoe kan ik aps douwnloeden

rozemarijntje » 08 feb 2013 15:12
Weet je ,ik ie me nog niet bellen met mij ipad,hij is wel geschikt...maar...zie me nog niet met dat ding aan me oor zitten....
Nou ja ,je kan ook op luisspreaker zetten.
Maar liep laast op schiphol ,liepen paar echt te bellen aan de oor dat ding...

Bianca
heel erg bedankt aan jou antwoord heb ik een hoop ga straks eens op google rond kijken mijn man is ruim 70 en wil gewoon de krant lessen en naar twitter toe meer wil en kan hij niet
groetjes Bianca
Naschrift

Probeer maar eens de taalfouten te halen uit bovenstaande stukjes. Het begin van een burn-out... of drie keer zuchten en er verder een mooie dag maken.

1 opmerking:

  1. Het is wel wat bewolkt maar ik maak er toch maar een mooie dag van!

    BeantwoordenVerwijderen