Bezoekersteller

De laatste 5 artikelen

maandag 6 juni 2011

Hoe relevant ben je eigenlijk?

Slecht geslapen, zit maar wat te lummelen, kom niet op gang. Vandaag voel ik me niet relevant.

Relevant zijn, je relevant voelen is een typisch eigentijds levensgevoel. Een modieuze uitdrukking ook. Of je er toe doet, of je hele leven er toe doet, of je wel relevant bent voor de anderen, voor de maatschappij, voor je werk.

We doen maar, we maken ons druk, zijn altijd maar bezig. Maar relevant, doe je er toe?

Ik wou dat ik elke dag kon zeggen: Ik voel me vandaag hartstikke relevant. Wat anderen ook mogen vinden, ik doe er toe. Ik geef betekenis aan mijn bestaan, elke dag opnieuw.

Kijk je om je heen, naar al die bezige mensen, dan denk je: Volgens mij lopen er flink wat tussen die niet net als ik relevant zijn, velen doen er niet echt toe. Die missen duidelijk relevantie. Wat jammer voor al die anderen!

Bono en Oprah vroegen zich vandaag op tv samen af of ze wel relevant genoeg waren. Nou ja...

Hier wat voorbeelden uit de geschreven media:


Iedere dag moet raak zijn. We willen relevant zijn en het verschil maken.
Partijen die net als ons de ambitie hebben om relevant werk te willen leveren, ongeacht wat. In partijen die net als wij begrijpen dat een merk een verhaal is dat verteld moet worden.
Relevant zijn en willen weten zijn basisvoorwaarden bij David.
Wij geloven in Kerkrade namelijk dat we alleen succesvol kunnen zijn als we relevant zijn.

Hoe relevant ben jij eigenlijk? Doe je er wel toe?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten