Bezoekersteller

De laatste 5 artikelen

maandag 2 april 2012

Twitterende leerlingen over hun docent Nederlands

Twitterende leerlingen over hun docent Nederlands. De oogst van een dag.

Docenten Nederlands zijn in het algemeen niet erg populair. Opvallend.
(jammer dat ze mij niet kennen, dan zouden ze wel anders twitteren - grapje, hoor!)

(let niet op het Nederlands!)

maar , die nieuwe nederlands docent mag ik nu al niet , gaat leuk worden jo =S


nu nederlandsdocent is er niet eens !


Je verbeterd me? Wtf, je bent me Nederlands docent niet.


Naar het olc, wat een kut docent is die vrouw van nederlands


Ik haat me nederlands docent gaat hij em beledigen en me sport en gaat hij zeggen dat ik slecht in voetbal ben wat een homo



k kan nu dus me nederlands docent chanteren :D moehahaha

Het begon ermee dat ze de Nederlands van mijn docent Nederlandsniet goed vond



En dan verwacht m'n nederlands docent dat ik ga stemmen als ik 18 ben? Rot op man.


wwow nederlands docent helemaal flippen voor de klas


Yessss we krijgen een normale nederlands docent alleen kan dan geen muziek meer luisteren


Ik haat onze nederlands docent


Maar er zijn uitzonderingen!


ik kreeg vandaag kitkat van nederlands docent met nog paar andere omdat ik oprdacht goed had ingeleverd


die nederlands docent is fcking chill:)


Een pepermuntje geregen van m'n Nederlands docent voor mijn verjaardag




Geen opmerkingen:

Een reactie posten