Bezoekersteller

De laatste 5 artikelen

maandag 8 maart 2010

Brief aan Rita V. over de polieti en mijn ficoterepeet

Opdracht: zoek de (enige) fout:

dag rita mijn naam is harrie massink woon in schildwolde gemeente slchteren hep hier altijdt gewoondt zins dat er andere buren zijn is er gedonder ieder keer zeg ik kan het een beetje zachter als gedaan naar de gemeente naar de polieti en de burgemeester en wij hebben schaade raam stuk en van alles lag in het ziekenhuis mijn vrouw allen met de hondt mensen die niets er mee te maken heeft en maar zo door zins donderdag midag om 2uur komt de polieti mij ophallen zonder padon in de cel en wordt van ales beschuldert advokaat maar 10 minuten en net in 2009 aan de rug een hernia operatie en nog gezegt blijf van mijn rug af mijn huisarts was boos en mijn ficoterepeet ook ik als burge van nederland geboten en getogen en de gene die mij er voor zogder dat ik in de cel komt is een die waar ze ook komt moet opstande voet derek alles ze is ook bij mijn huisardts bekendt als pasendt ze zie haar liever gaan dan komen ook in de winkels zegen se se heeft al eerde in de gemeente slochteren gewoondt en ook daar heeft ze rusie gemaakt maar de polieti en de gemeente gelooft mij niet enik ga per mei naar 70% met mijn loon daar om de daders loopen rondt en ik als gewone burge wordt de dupe veder ik hoop dat u partij het met de verkising windt de groeten van wilma en ik harrie massink de groeten en u kunnt mij altijdt mij berijken op deze numers 0598-xx en 06-yy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten